Produkty

Recenze a hodnocení produktů

Aphex - 1404 Punch Factory

1404 Punch Factory

Aphex - 1404 Punch Factory

kompresor
Pedálový kompresor

Průměrné hodnocení uživatelů:

Celkové hodnocení:
9/10 (Počet: 1)
Ovládání:
10/10 (Počet: 1)
Spolehlivost:
7/10 (Počet: 1)
Zvuk:
9/10 (Počet: 1)
Vzhled:
10/10 (Počet: 1)
Cena:
7/10 (Počet: 1)

Hodnocení produktu:

Celkové hodnocení:
9/10 - Při navrhování téhle krabky snad někdo opravdu PŘEMÝŠLEL! :)
Ovládání:
10/10 - Co se týká nastavení komprese, nemůže být jednodušší - 2 knoby jako Dynacomp. Drive = míra komprese, Volume = výstupní citlivost.
LEDbar, který ukazuje gain reduction v dB, je názorná ukázka perfekcionismu.
Přepínač je true bypass - jeho asymetrické umístění je docela šikovné, vyhovuje mi.

PF má pár ne zrovna obvyklých vychytávek:
- Na vstupu je přepínač pro nástroj s aktivní nebo pasivní elektronikou - passive mám pro el. kyt., active pro ak. kytaru, o využití pro basáky nemluvě.
- Fakt skvěle má řešené napájení takřka jakýmkoli adaptérem s pasujícím konektorem. Pro vložení 9V baterky se musí odšroubovat spodní dekl, to je sice pracnější, ale v manuálu je napsané, že alkalická baterka má vydržet 100 - 150 hodin provozu, to mi přijde docela mazec - nevím, jestli je to pravda, ale nemyslím si, že by zrovna Aphex kecali. Píšou, že efekt přestane pracovat když napětí baterky spadne pod 5,5 V, přičemž se zapne klasicky zasunutím input jacku.
- Vestavěný D.I. box se s akustikou osvědčil a určitě není shitózní kvality - canonový výstup má mikrofonní impedanci, ne linkovou, takže se na mixu samozřejmě zapojuje do mikrofonního preampu. Odzemění funguje, vešel se i přepínač wet/dry.
INFO UPGRADE: Při zapojování D.I. out canonu pozor - konektor v efektu je tak zapuštěný, že se u některých připojovaných canonů může tlačítko pojistky dotýkat hliníkového šasi efektu, tudíž je pořád uzemněno a při připojení ke zvukaři do mixu nejspíš budete bručet (váš efekt a následně i zvukař ;). Lze pořešit čtverečkem gaffatejpy, nebo jiným typem canonu s odsazenějším tlačítkem.
Spolehlivost:
7/10 - Už ho mám přes rok a vše ok.
Trochu fórově na mě působí zdířky jacků, ale zatím drží.
Zřejmě budu aplikovat ochrannou hrazdičku nad potenciometry, občas je nelze netrefit nohou při sešlapu - což je tradiční a nasír*cí nešvar větší poloviny veškeré produkce efektů. :/
Zvuk:
9/10 - Porovnával jsem ho s MXR Supercomp a nejslyšitelnější jev hned po zapojení je, že Aphex o dost míň šumí i při vyšší kompresi. Zvuk je jakoby víc "studiový" a prostě k němu nemůžu mít výhrady, nepumpuje, neztenčuje, zní přirozeně a nenásilně, vše je jak má být. Zkoušel jsem ho s akustickou kytarou (piezzo L.R.Baggs >> Fishman Aura >> Aphex) a samozřejmě i s el. kyt. (před vstupem do lampáče) a v obou případech se choval hodně dobře. Jako sprostý uživatel se nemíním detailně pídit po tom, jak je zautomatizován Attack a Release, ale rozhodně se Aphex v tomhle ohledu chová mnohem líp než Dynacomp (proto jsem původně pořídil Supercomp, který má navíc poťák Attack http://www.instrumento.cz/produkty-vyrobek-576-mxr-m-132-super-compressor.html). Nevím ani, jestli s tím má co do činění, že je to optický kompresor - jde mi jen o výsledek a ten je na nástrojovou pastičku výborný, byl jsem příjemně překvapený.
Vzhled:
10/10 - Originální a lehce rozpoznatelný - dost se mi líbí.
Pedalboard moc neztěžkne, efekt je lehký, šasi je hliníkový odlitek.
Cena:
7/10 - Chytil jsem ho z druhé ruky za 2000 Kč, u Thomanna za 119 ojro, u CZ dovozce Guitarpolis za 3517,- bez dépáhé.
Ještě vcelku nedávno stál nějak děsně moc, ale současná thomannprice mi přijde zcela ok, původně už jsem ho tam skoro objednával.